Två cheese med dubbel gurka!

Det har hänt så mycket den här helgen! Igår kväll var jättelång & jag hade jätteskoj! :D
John fyllde 19 så jag var där & firade honom. Med en hel del andra. Haha.
Sen idag vaknade jag hos Jennifer & stannade också där hela dagen. Började med att städa, men efter det drog jag, Jasmine & Jennifer till Österskärsskolan & åkte pulka & lekte Sagan om Ringen & andra roliga filmer. Fet satsiga. Och såååå kul! :D Sen gick vi hem men jag & Jennifer var kvar ute en stund & fightades i snön med sopkvastar som var våra vapen. Så hade vi tre gubbar var med två liv på varje. Jennifer vann...

Jag trivs alltid så bra hemma hos Jennifer. Har bara bra minnen därifrån verkligen. Åh :)

Jag är verkligen inte ett dugg trött! Typ inga roliga är inne på msn eller nåt heller för alla ligger & sover. Tråkigt. Borde också gå & sova men som sagt är jag inte det minsta trött. Så jag sitter & leker lite i PS & lyssnar på musik :)
Puuuuuss (:


Sommar, sommar, sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0