Hos Linnéa

Idag har jag upptäckt två saker. Eller tre. Men två roligare saker. Det ena är att Ida i min klass, & Joel i annan klass, har varit tillsammans längre än Jennifer (& Fanny?) gått i skola i Åkersberga. Coolt :)
Det andra är att vi hittade Solskiftets skolfoto-katalog från sexan! Hahahah vad roligt att se alla så annorlunda :D Skitkul verkligen! Visste heller inte att både Samuel & John gått i Sol. Jaja.

Vid halv åtta åkte jag hem till Linnéa, & kom hem typ tio. Var där med Moa & Kenny, & såklart Linnéa. Det var väldigt bra.

Men nu måste jag verkligen gå & sova. Skjuter upp det hela tiden. Fast det kommer bli läskigt att gå till skolan i morgon. Eller kanske, kanske inte. Puss! :*


Kommentarer
Postat av: MOA

fannny har gått i ackers sucker, det ligger i åberga ^^

2010-02-06 @ 01:39:26
URL: http://sugartimes.blogg.se/
Postat av: lovisa.

sv: tack sötnos :)

2010-02-06 @ 11:23:52
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0