Igår & idag

Igår var dagen såhäääär lång. Men efter jag ätit middag fick jag skjuts till centrum där jag mötte Oskar. Ja, så hyrde vi film & åkte hem till honom & så var jag med honom fram tills halv ett eller nåt då jag tog tåget hem igen. Så coolt att träffa honom för det är SÅ SOMMAR. Fatta att ha lekt halv sommaren med varandra typ & sen pratar man inte med varandra på över ett halvår & sen bara träffas man igen! Jajaja. Ingen fata ändå så jag kan lika gärna säga vad jag ska göra idag!

Idag ska jag åka & köpa mig en ny mobil. Om jag kommmer kunna bestämma mig förstås. Men det tror jag nog! Så om jag har tur kommer jag hem med Comviq idag.
Efter det ska Moa komma hit. Mysigt.

Nu är jag hungrig. Har inte ätit på snart ett dygn. Eller ja typ 19-20 timmar. Så pusspuss :)


Såhär kul kan man ha. Bild från konfalägret. Jennifer med Luddes kallingar & jag med Oskars. Asså haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0