Landslagsläger om en månad


Hittade en bild från första gången jag var på tävling i Herrljunga vilket jag varit på varje år sen dess. Kajsa, Majsan & Davvan på bild. Där var jag 11 eller 12 år. Kommer ihåg att nån snodde mina skor i omklädningsrummet medans vi var & badade. Så jag fick låna Elins skor på resan hem.

På tal om trampolin, så om fyra veckor är det läger för landslaget & utvecklingsgruppen igen. Fett länge sen det var sist. Typ ett år sen.
Kommer ihåg att jag inte gjorde ifrån mig så bra intryck för landslagskaptenen. Men nu är det en ny landlagskapten så det är bra. Fast kommer ändå inte hoppa ju för får inte det än, men jag ska med för det är mycket teori, mental träning, styrketräning, stretching osv. Längtar som attans! :D

En annan sak som är nice är att en del av mina konkurenter har tagit paus eller lagt av. Så det kommer bli fett kul nu när Mikiz & jag får börja hoppa samtidigt igen så kommer vi göra våran stora comeback tillsammans & så kommer Österåkers trampolinförening synas överallt på varenda prispall. Haha skoja! Men jag är rätt peppad för att börja hoppa igen. Tråkigt att det är en & en halv månad kvar då :( Jaja, inget att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0