Tråk-blogg!

Känns som att min blogg för tillfället är ganska tråkig, men det är för jag har så mycket att göra, så hinner inte skriva nåt kul. Skriver typ bara om allt jag måste göra eller har gjort under dagen. Och det är ju lite tråkigt att läsa om kanske. Men som sagt hinner jag inte lägga så mycket tid på skrivandet just nu, men snart så!

Idag har i alla fall varit en jättemysig dag. Plus att jag gick osminkad i skolan för fösta gången i Sol. Jag går aldrig osminkad. Sen har jag lekt med My en stund efter skolan, & efter det åkt till ledarutbildningen. Efter gudstjänsten då gick vi & åt middag vid kafererian i kyrkan med lite andra & efter det fick jag en chokladboll! Älskar ledarutbildningen. Det är som att ha en extra dramalektion i veckan. Sån bra merit allt det vi får lära oss där.

Men nu: Åter till plugging! Puss.


Kommentarer
Postat av: Mor

jätteMYsig :-)

2010-02-10 @ 12:14:41
URL: http://linneaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0