Senaste två dagar

Ojojoj! Har visst inte skrivit på nån dag.

Igår var så konstig för jag kom hem kvart i fem efter skolan & sen somnade jag kvart över fem i soffan & vaknade inte fören tio typ. Så var jag uppe till ett då jag tvingade mig själv i säng igen för att jag inte skulle vara uppe hela natten som jag lätt kunnat råka vara annars.

Idag däremot lekte jag med Jennifer efter skolan fram till att vi skulle på ledargrej klockan fem. Efter ledargrejen stannade vi kvar på SKUM & hade feeet skoj :) Fick sedan skjuts hem av Patrik tillsammans med Markus & Sabina eftersom vi bor typ grannar.

Nu ska jag hitta på nåt roligare än att srkiva det här übertråkiga inlägget. Faktiskt måste det vara fett tråkigt att läsa det jag just skrivit :D Jaja. Puss på, öh, alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0