Lov

Just nu är jag trött, hungrig, kissnödig, varm och uttråkad. Samtidigt ska jag skriva klart ett hemprov till i morgon. I geografi. SO är det tråkigaste jag varit med om och ändå har jag bäst betyg i det typ av alla ämnen man får betyg i. Knasigt det där.

Lovet kommer börja ganska trevligt. I morgon ska jag träffa Oskar på kvällen eller nåt. Sist jag var med honom var i sommras. Över ett halvår sen liksom. Eller ja, förutom en gång vi av en slump träffades på jullovet tror jag.
På lördag sen på dagen ska jag leka med Kocken, Kenny, Linnéa & sen kanske fler? Det vet jag inte men vi ska till nån is nånstans tydligen & ta med oss varm choklad och göra nånting. Fattade inte riktigt :)
Annars har jag inga som helst planer för lovet & det känns jätteskönt! Byeeee.


Kommentarer
Postat av: Mor

Jodå du ska PLUGGA på lovet. Så att du kommer ifatt och inte behöver göra allt i sista sekunden. bra med lov. Eller hur?

2010-02-26 @ 08:10:27
Postat av: nyfiken

gillar du någon eller är på g med någon?

2010-03-04 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0