Lista

100 frågor om mig


01. Fullständigt namn: Karin Linnea Ågren
02. Ålder: 15, snart 16
03. Vart bor du: Dubbelt boende i Åkersberga
04. Bor tillsammans med: Mor far & bror
05. Husdjur: Hos mor har vi en Krister, en Ninja, en Moltass & en Lorentz
06. Färg på ditt hus: Gult hos far, rött hos mor
07. När är du född: 28 april 1994
08. Klass: 9:5Kultur
09. Vilket år tar du studenten: 2013 tror jag

10. Något jobb: Nope
11. När gick du upp i morse: Tolv typ
12. När ska du sova: Tidigt(!) så jag läker bra :)
13. Duschat idag: Ska, efter jag skrivit klart det här
14. Kramat någon idag: Hm.. Nej, men ikväll blir det kramkalas :D

15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Kan typ inte äta
17. Dagens klädsel: Har inte klätt på mig än, så sitter här i trosor, tröja & filt i soffan.
18. Dagens smink: Inget smink än
19. Dagens sötnos: Typ ingen. Moa kanske som alltid bryr sig haha
20. Dagens roligaste: Trättrapp!
21. Har du många vänner: Haha :) eh ja det skulle jag nog påstå hahaa!
22. Hur många har du kysst: Hemlis
23. Vem kramade du senast: Vet inte

24. Vem saknar du:
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen
27. Har du pojk-/flickvän: No
28. Vem pratade du med i telefon senast: John
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Emilia: "Glad alla hjärtans dag! Pussar & kramar <3<3<3<3"


FAVORIT:

31. Film: Finns så många men älskar Torkel i knipa
32. Låt: Veeet inte. Finns massa bra
33. Mat: Vet inte
34. Dryck: Mjölk
35. Färg: Lila & svart tror jag
36. Tv-serie: Kollar inte så mycket på tv-serier
37. Stad: Stockholm kanske
38. Land: Vet inte
39. Ämne i skolan: Vet inte
40. Tv program: Inget


SENASTE:
41. Personen du tänkte på:
42. Personen du pussade: J
43. Gången du spydde: Länge sen
44. Gången du grät: Idag
45. Pizzan du åt: Delade en pizza med Ella för ganska länge sen
46. Gången du var i Göteborg: Sist jag var på tävling där vilket var ett tag sen
47. Gången du var i Stockholm: Kommer inte ihåg
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: Inatt
50. Personen som såg dig gråta: Fader

 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt: Båda
52. Hund eller katt: Båda :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Ut & festa

54. Tvspel eller datorspel: Inget
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: Båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Haha inget (x
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppragad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
60. Har du svart hår eller blondt: Blondt egentligen. Men typ mörkbrunt just nu
61. Har du blåa ögon eller bruna: Gröna oftast, fast blå om jag är i utomhusljus

62. Choklad eller lakrits: Choklad!
63. Göteborg eller Stockholm: Vet inte
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Föredrar inte läsk alls, men hatar cola så det får bli fanta
66. Pizza eller kebab: Pizza. Vet inte om jag ens ätit eller smakat kebab nån gång
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Haha älskas :)
69. Leva eller dö: Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar: En massa
71. Personer du hatar: Hata ska man inte säga. Men finns väl några jag avskyr.
72. Pojk-/flickvänner du haft: Noll
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: En miljon. Skoja, inte vet jag. Många!

74. Glassar du ätit på en dag: Massa glass
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor: 1
77. Gånger du varit hög: 0
78. Personer du saknar just nu: Inte så många
79. Gånger ditt hjärta brustit: Beror på


VEM:

80. Vill du kyssa nu: Ingen
81. Träffade du senast: Förutom familj, så Jennifer
82. Sjöng du senast för: Hm.. Ingen! Bara sjöng
83. Hade du senast en msn-konversation med: Lovisa
84. Spelade du tvspel med senast: Kommer inte ihåg. Länge sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Ingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på:
87. Förtjänar att dö: Skulle jag inte skriva här! :o
88. Är söt: Åh finns så många :D
89. Vill du sova jämte inatt: Kommer ändå få sova själv


VAD:

90. Gör dig glad: Komplimanger & när jag är i gott sällskap kanske 
91. Gör dig ledsen:
92. Vill du helst göra nu: Stanna tiden en stund
93. Önskar du att du slapp göra: Plugga
94. Vill du ha nu: Pengar & bedöva halsen-grej
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Vet inte. Pengar kanske
96. Längtar du till: Jag får träna på riktigt igen
97. Tycker du om dina betyg: Nej blev inte nöjd alls! Haha började nästan gråta (x Men hade tänkt försöka ända på det i år
98. Ångrar du i ditt liv: Man ska inte ångra nåt som en gång fått en att le. Fast ibland ska man det! Defenitivt. Men aja
99. Är det bästa som hänt dig: Bergaskolan (alltså alla de jag träffade där) & trampolinen kanske hahaha
100. Hur mycket är klockan: 16:06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0