Kungsberget utan att åka skidor

Jag såg nyss på facebook att två av mina kusiner fyller år idag. En på faders sida & en på moders. Jag undrar om dom inte är lika gamla också. Fast det tror jag nog inte. Borde gratta dom men det är lite läskigt för jag har typ ingen kontakt med mina kusiner.

Det är så mysigt också att det är sol idag! :) Vilket fick mig att tänka på att snart åker vi till Kungsberget med skolan. Själv ska jag med såklart, dock vet jag inte om jag kan/får åka skidor då ens. Men det blir vad man gör det till! :)


Hej
(Fanny, Moa, Ella, Rosanna, jag, Linnéa & Magdis)


Kommentarer
Postat av: josse

Du måste ju åka skidor, det e ju tradiskon !!!! hur ska jagg klara mig utan dig juö !

2010-03-02 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0