Hej jag är sjuk

Som sagt är jag sjuk & kunde därför inte vara med överraskningskalas för Magdalena igår. Låg i stället hemma med 40 graders feber (och då hade jag Ipren i mig). Hade förmodligen haft ännu högre feber utan tabletter.
Åkte också till doktorn men det var inte till nån större hjälp för jag fick Zyx citrontabletter, men dom funkar inte tycker jag. Inte för att Iprenen gör det heller, eller dom gör mig lite piggare, men inget annat.
Igår morse vaknade jag & även fast jag hade Ipen i mig kunde jag inte röra mig alls utan att hålla på att spy. Kunde inte vända mig i sängen eller nånting. Har också en extrem huvudvärk & extrem halsont. Har aldrig haft såhär ont i huvudet, & heller aldrig såhär ont i halsen. Kan typ inte prata för det gör så ont.

Men idag vaknade jag utan feber så jag känner mig lite bättre & kan därför sitta här framför datorn lite. Hoppas jag mår bättre snart. Kramis




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=1399

2010-02-13 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0