Facebook styr våra liv!

Idag gjorde Linnéa slut med mig. Hon slängde ringen i toan & har dålda agretioner mot mig, för sånt känner jag förstår ni! Jaja, sånt man får leva med! Vill ni läsa mer om detta kan ni klicka här. Haha underbara människa!

Nu är det lov om nån har missat det, vilket jag knappast kan tänka mig. När jag loggade in på facebook när jag kom hem från skolan idag var hela startsidan full av folk som skrivit typ "LOOOOV". Varenda människa ville upplysa sina vänner om det.
På tal om facebook är jag med i en grupp som heter ungefär "Det har inte hänt om det inte står på facebook". Det jag vill komma med detta är att det är så sant! Man är inte tillsammans på riktigt för en det står på facebook, man är inte kompis med nån i verkligheten om man inte är vän med den på facebook. Och alla födelsedagar. Och om man kommer till skolan & så ska man berätta om nåt man gjorde i helgen & vilka som var där, ja då vet redan alla det för man har sett bilder på facebook.

Fast så kan jag känna ibland med bloggen. Om jag kommer till skolan & ska berätta nåt för mina vänner så får man höra att de redan vet för de har läst det på min blogg. Men det är nice. Nu ska jag äta Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0