Comviq, här kommer jag!

Vet ni vad? Jag håller på att kolla på ny mobil. GRATTIS, äntligen! Tack :)
Jag har i ett år ungefär sagt att jag ska köpa ny mobil & byta till Comviq, men ja, de sägs att jag är seg :) Jag har ju 3 nu med en också tre år gammal mobil. Men jag älskar den :D Fast den är gammal & ful :) 
Jag fick egentligen en mobil i fördelsedagspresent förra året & jag fyller år i april, alltså att jag fick välja en & pappa betalar. Men som sagt har jag inte tagit tag i det fören nu :)

På tal om fiskmat så ska kanske Hedda komma & hälsa på på lördag! :D Hon är en trampolinis från Uppsala.

Åter till NO:n.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Linnea,



Vi på Tele2 är riktigt glada att höra att du vill byta till oss.

Just nu har vi en kontantkorts kampanj där vi bjuder nya kunder som väljer att flytta sitt telefonnummer till Comviq på 200 kronor i ringpott samt 1000 fria MMS på http://www.comviq.se/buy.html?offeringId=startpaket.

Skulle du vilja skaffa abonnemang till din nya mobiltelefon har vi vårt populära abonnemang Kompis där du ringer, SMS:ar och MMS:ar för 0 kronor till alla Tele2- och Comviq mobiler för bara 49 kronor i månaden. Mer information finns på vår hemsida www.tele2.se.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-02-19 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0