30 otroligt intressanta saker om mig

1. Jag klarar inte av att missa nånting. Jag vill vara överallt där nåt händer.
2. Jag är typ beroende av att utnyttja tiden till max.
3. Jag vaknar alltid under kudden, oavsett om jag samnar med huvet på den eller inte.
4. Jag nuddar nästan aldrig läpparna mot besticken när jag äter. Klarar inte av det.
5. Jag älskar choklad.
6. Folk tycker jag är seg, men ingen vet varför.
7. Jag har förendrats/utvecklats skitmycket sen jag började Berga. Både utseende & personlighet.
8. Jag är inte så mycket för förhållanden.
9. Jag har lite smått cp-familj.
10. Jag är alltid väldigt medveten om vad jag gör & mina val jag väljer.
11. Jag tänker i sista sekunden.
12. Jag gillar inte mina tänder, eller mitt leende oftast. Log aldrig med tänderna i sjuan & halva åttan typ.
13. Jag har opererat ryggen i sex & ½ timmar (sövd i 9 timmar) & legat på sjukhus i en vecka efter.
14. Jag har haft hjärnhinneretning. Efter det har jag fått migrän.
15. Jag har fått hjärnskakning på en tävling. Efter det försvann min migrän efter 8 år!
16. Jag har frakturerat fotleden.
17. Jag har hoppat trampolin i 8 år, varav tävlat i typ 5 år.
18. Jag har gått på fotboll, dans, simning, (karate en gång) & trampolin.
19. När jag är kissnödig väntar jag med att gå på toa tills jag typ på riktigt håller på att kissa på mig.
20. Jag tänker ofta på hur bra jag har det trots problem. 
21. Jag gillar att lära känna nya människor, men kommer jag till ett nytt ställe själv dör jag.
22. Jag bryter ihop om jag blir stressad. Dock kan jag skynda utan att stressa, & jag kan bli stressad utan att skynda.
23. Jag har en bror som är 96:a.
24. Jag tycker jag själv är jätterolig ibland & älskar allmänt att skratta.
25. Jag föddes i stan, & flyttade till Åkersberga när jag var 8 månader.
26. Jag har bott som jag gör nu sen jag var 4 år då mina föräldrar skillde sig.
27. Jag har gått hos psykolog när jag var liten.
28. Jag har aldrig gått på dagis eller dagmamma.
29. Jag har gått i Margaretelundskolan, Bergaskolan & Solskiftesskolan.
30. Jag har matat min bror med hyasint när jag var 2.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0