Plugga plugga!

Men hej :)
Jag skrev ingenting igår för jag hade fullt upp hela dagen! Fast egentligen inte, men ja jag satt & försökte plugga. Dock gjorde datorn mig lite ofokuserad :P
Sen vid tio gick jag hem till Adde. Han bor i Skånsta. Och det var ju liksom mörkt & blött. Och jag var tvungen att gå genom en skog :( Kolsvart & jag såg ingenting. Jag höll på att dö av rädsla! Fast jag snackade med pojken i telefon hela vägen så det var inte så farligt ;P
Sen tittade vi på Torkel i knipa & åt godis. Asså jag, Adde, Linus & My. Det är verkligen världens bästa film som finns! :)
Sen skulle Linus heeeem. Och Andreas följde mig & My hem till My nästan så sov jag hos henne :)
Och sen i morse var jag tvungen att hem också. Klockan halv 9 på morgonen. Sen gick jag & la mig & sov tills klockan var ett för jag skulle träna klockan två. SISTA TRÄNINGEN PÅ MINST TRE MÅNADER. :(

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0