Lite om vad som händer här på Rädda barnen

Idag känns det nästan ingenting i foten längre :)
Men vet ni vad? Idag & igår här på Rädda barnen har jag fått göra massa halvtråkiga grejer till skillnad från innan, (t ex det jag gjorde igår: [LÄNK]) Men ska jag säga varför? Jo, för att allt det är förberedelser inför ett senarium jag typ ska vara med på på torsdag :) Det ska komma ungefär 200 pers.
Fast det är typ större delen av dagen, så jag kommer nog komma försent till min träning som börjar klockan 18:00.
Jag kommer försent till typ varje träning nu de här veckorna pga att jag kanske slutar vid tre-fyra nånstans, & sen ska jag ta mig hem (fast oftast åker jag med pappa, så att så jättelång tid tar det inte). Men ja, man kan ju ta med sig kläderna hit & åka direkt till träningen efter. Men skit samma i det nu.

Det är ganska roligt här för om det går förbi nån som tycker det ser ut som att jag har lite långtråkigt med den/de uppgifter haf fått så säger de bara "Nej vet du vad? Jag tycker vi går & tar en fika!".
Man får typ bullar & godis hela tiden & sen kan man gå & ta t ex varm choklad när man vill. Eller kaffe eller te om man hellre föredrar det. Dom är ganska roliga här :)

Sen min handledare Simon är på semester i Rom nu från i torsdags till i morgon, så Anna-Carin har fixat så jag har fått vara med lite andra & gjort massa olika hela tiden. Och det är ju bra :)

Och jag tror jag börjar halv tio igentligen, men om jag ska åka med pappa som åker typ en timme tidigare, så ja, då kommer jag hit ungefär halv nio, nio varje dag.

Men nog om det. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0