Igår & idag

Hallo!
Igår skrev jag ingenting för jag hade fullt upp! Vi hade ju sån hära elevdag & det var faktiskt jättekul :) Och då fick vi veta en sak som jag måste berätta för det är så coolt! Att vår bildlärare Atle har jobbat på skolan 10 år längre än våran idrottslärare ens har levt! Och han idrottsläraren är 27 år. Och sen våran träslödjslärare Pirre har liksom själv gått på skolan som han nu jobbat på i hundra år. Min morfar & mormor/ farfar & farmor hade kunnat gå där till & med! Men ja, Bergaskolan är ju Sveries äldsta grundskola. Som dom nu ska stänga ner -.- Åh!
Jaja. Igår sov i alla fall Linnéa över här. Vi hade jättemysigt & lagade vår egen middag, hade musik, sjöng Sing star, snackade & på kvällen gick vi ner till vattnet & myste i kylkan. Pappa kom nemligen inte hem fören vid halv elva. Vi kom i säng vid ett & vi började vanlig tid idag så vi var lite sega i morse. På tal om i morse hade vi ju brännbollsdag med Solskifteeleverna. Det var lite kallt, men jag tyckte ändå det var ganska kul :) Orkar inte säga allt vi gjorde & om vi lärde känna dom eller inte. Men ja.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0